Oj vad förra veckan gick fort! Terminen började i måndags med starten för introduktionen där vi fick hjälp att skaffa lånekort/passerkort (blippen) samt en guidning runt skolan, tal från rektorn och allmänt en jäkla massa info! Resten av veckan fortsatte i samma stil med mycket information och även starten av de "riktiga" föreläsningarna i torsdags. Jag vet inte, än så länge känns det bra! Fast på ett sätt så tror jag att jag fortfarande går och väntar på att det ska bli jobbigt precis som det blev i Karlstad... Men det släpper nog för jag tror faktiskt att jag hamnat rätt den här gången! Eller jag hoppas det. Känns bra med föreläsningarna och har träffat ett par tjejer jag trivs med och pendlingen är okej, skönt att komma hem efter dagarna i skolan! Så jag tror att detta kommer att bli bra, faktiskt. Är inte riktigt van vid att plugga ännu, det märks! Men jag läste ju en hel del innan terminen började så den här veckan handlar mest om upprepande innan det första examinerande seminariumet på måndag! 
Nej nu måste jag göra mig iordning för jag har föreläsning i Borås kl 13 och jag måste ju iväg ganska tidigt eftersom jag måste gå till bussen idag. 
Hejsan hoppsan!

Kommentera

Publiceras ej