Kikar in en liten snabbis idag! 
Snart har jag varit förlovad i en vecka, det känns som om det var igår vi satte på oss ringarna! Måste säga att än så länge trivs jag väldigt bra som Davids fästmö, kommer inte vilja ändra på det! Vi firade vår förlovning bara vi två i måndags, vilket var jättehärligt då vi inte riktigt gjort det tidigare. Blev kinamat innan vi gick och såg The Internship på bio! Kanske inte universums mest romantiska film, men åh så rolig den var! Kan enkelt rekommendera den för alla som vill se en riktigt kul film i sommar! Efter filmen blev det en kvällspromenad i vacka sommarGöteborg innan det var dags att ta oss hem och sova (eftersom en viss person ska upp 04:50 på morgnarna...). En riktigt härlig kväll blev det i alla fall!
 
Igår var jag på visit i Vänersborg där min fina vän Sofie bor! Hade inhandlat sorteringslådor åt henne på IKEA och då  passade det superbra att åka upp med en gång och säga hej och titta på lägenheten som jag fram tills igår inte hade sett. Var så härligt att ses igen och prata! Sen är det ju inte helt fel att hennes sambo typ alltid fixar supergod mat så jag inte behöver gå hungrig ;) Haha!
 
Än så länge har jag inte riktigt kommit igång med dagen, men om cirkus 25 minuter ska jag åka med pappa ner till bussen innan jag ska iväg på ett ärende. Pappa ska köpa lister till vardagsrummet så det passar jättebra att jag kan åka med honom! Har ingen större lust att gå idag heller... Fast det lär jag väl få göra när jag ska hem ändå, men det känns ändå lite lättare, även om det är uppför då. Men då har jag nog kommit igång med min dag och då känns det liksom mer okej med en promenad. 
 
Nej nu ska jag rota igenom mina garderober efter något lämpligt till mitt lilla ärende och sen är jag redo!
Let´s go, eskimo!

Kommentera

Publiceras ej