Nu är jag tillbaka i hemmets trygga vrå efter att ha åkt buss någonstans jag aldrig vart förut!
 
Nämligen: Lindholmen! Surprise! Hihihi, nej allvarligt talat, det finns en anledning till att jag var ute på Lindholmen (finns nog ingen anledning till att jag aldrig tidigare varit där dock, men nu är ju det löst!) och den anledningen är att jag igår blev kallad till en intervju på en kundtjänstföretag. Självklart åkte jag dit! Det var en trevlig intervju som jag hoppas gick bra, i så fall kan jag ju jobba kanske 2 månader innan jag förhoppningsvis börjar plugga! Det hade ju helt enkelt varit superduper bra! Menmen, nu är det bara att vänta till nästa vecka när jag får veta hur det har gått =) 
 
Medan jag ändå var ute och spatserade (snarare åkte buss) så passade jag på att stanna till i Partille och hämta ut mitt paket från Zalando, som jag har väntat! Min moster med familj samt min mormor var uppe och hälsade på i söndags, och det tog ju inte lång stund innan jag noterat vilka fruktansvärt snygga sandaler hon hade, så jag frågade såklart var hon köpt dem. Hej Zalando! Så senare på kvällen klickade jag mig in där (nej, jag kunde inte vänta längre än så...) och köpte mig ett par jag också! Att de dessutom var på deras rea gjorde ju inte saken sämre direkt heller. Och idag så kom de äntligen äntligen! Jag har provat dem och de verkar vara helt perfekta och jag är så nöjd! Färgen matchar dessutom min handväska ;) 
 
Mina nya finisar!

1 kommentarer

Monika

27 Jun 2013 20:51

Sjukt snygga! Kan tänka mig att du passar jättebra i dem! :D

Svar: Aw tack! :D Har inte kunnat använda dem än, men jag älskar dem!
Erika

Kommentera

Publiceras ej