Nu var det ju ett tag sedan jag skrev något inlägg i fotoutmaningen från Kristina men nu är det dags igen! Har liksom inte funnit inspirationen, men vem hittar inte inspiration när temat är förälskelse?
Min bild blir något så typiskt som mig och min pojkvän sedan 3 år.
 
 
Bilden är från vår resa till London som var alldeles nyligen och glansen i mina ögon känner jag passar så himla bra på förälskelse-temat! Jag får väl säga att efter tre år är jag fortfarande fruktansvärt förälskad. Jag läste någonstans att förälskelsefasen varar i ca 18 månader, eh jaha? Verkar inte riktigt stämma här känner jag. Men det är väl bra i för sig, att vi fortfarande är som nykära emellanåt. Det är ju faktiskt hemskt trevligt! Vi försöker att hitta på saker att göra, som resor och andra spännande saker. Det blir ju en hel del biobesök, det får medges, men det är väl mest för att vi båda älskar filmer och känslan av att gå på bio. Det är väl hur vi håller kärleken vid liv lite =) Överraskningar och presenter är en annan sak, och att göra saker ihop! 
Ja nu skulle ju inte detta bli något relationsinlägg! Så vi stoppar här tror jag och nöjer oss med att jag fortfarande är förälskad precis som dagens tema!

1 kommentarer

Veronica

29 May 2013 12:12

Hej på dig :))))

Kommentera

Publiceras ej