Jag har fallit helt för poddar sen jag började lyssna på Moa & Matildas podcast de började med för ett par veckor sedan. Den blev min ingång till poddvärlden, och nu har jag laddat ner MASSVIS med poddar från iTunes och laddat över på iPoden! Jag lyssnar och lyssnar och lyssnar, heeela tiden (hela tiden med precis samma dialekt som Matilda inser jag nu, lyssnat för mycket? Nääää!). Deras pod finns också på deras respektive bloggar, där jag började lyssna. Ja innan jag nu laddat över alla och börjat lyssna på dem ännu en gång då... 
 
En annan bra podd jag upptäckt är C/o Hannah och Amanda med Hannah Widell och Amanda Schulman, lyssnat på tre avsnitt på raken! Tur att de har över 60 avsnitt jag kan lyssna mig igenom! De finns på Aftonbladet, där även deras blogg finns och programmet På middag hos Hannah & Amanda (som jag inte sett men med tanke på hur bra podcasten är så dröjer det väl inte länge, speciellt inte med mitt nya matintresse!). Verkligen ett tips att lyssna på dem! 
 
Sen har jag lite andra också som jag laddat ner, men de är jag inte så insatt i ännu. Men har du möjlighet att lyssna på poddar, lyssna i alla fall på dessa två, för de är super! 
Nu ska jag eventuellt lyssna på en podd eller två! 

1 kommentarer

Gotlands[T]rosorna

22 May 2013 22:08

Kul med podcasts!
Har du lyssnat på vår?

Svar: Nej, men kollade upp nu och det ska jag verkligen göra!
Erika

Kommentera

Publiceras ej