Åh vad jag älskar att sommaren äntligen äntligen är här! Med sol, växter, grönt och regn! Ja regnet med, det hör ju sommaren till det också. I alla fall den svenska...
För att fira sommaren (såhär lite i efterhand) så har jag en liten bildbomb!
Mina tomatplantor har fått blommor, ska bli så kul att se om de verkligen får tomater också!
 
Överlag så går det bra i mitt lilla trädgårdsland! Speciellt rädisorna som jag nog måste äta snarast!
 
Prästkragarna blommar som om de aldrig gjort annat, och jag går runt i klänning och mammas gummistövlar, vilket känns väldigt somrigt och bondflickeaktigt av någon anledning. Men supermysigt!
Blev bort med kameran en sväng till morbrors trädgård också, då mamma sa att han hade så fina kungsängsliljor, så de blev förevigade! Samma med hans tjejs arrangemang på trappen, som är så fint med den gula gamla kannan (minns den sen länge, tror alltid den har funnits, bara inte med blommor) och de lila blommorna. 
Lilla fina knoppen och ännu mer prästkragar får avsluta detta somriga kvällsinlägg! För nu är det dags för Äntligen hemma!
 
Hejdå!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej