Är med i Kristinas Fotoutmaning Maj där man kan lägga upp en bild per dag på ett visst tema, var med du också! Finns både för blogg och Instagram, man kan vara med på både och eller bara en, man lägger upp varje dag eller de dagar man känner för det. Besök www.ingenvanligdag.blogg.se och få inspiration du också!
 
 
Dagens tema (2 maj) var Liten, fritt för tolkningar. Mitt bidrag är min lilla fika på min lilla uteplats i härliga vårvärmen! Så härligt här ute just nu! För sitter med datorn på utsidan, superskönt! Havreflarnen är hembakta (det kanske syns eller?) från igår och för att vara första gången så blev de väldigt goda!
 
För att spinna vidare på temat Liten så fick jag med lite fler bilder! Åh vad det är bra med inspiration!
 
 
Fick bli våra rabarber som håller på att kika upp i rabatten! De är så små och späda nu! Blir det lika många som de senaste året så blir det väldigt mycket rabarberpaj i sommar... 
 
 
Våren är lite segare hemma hos mig, vi kanske bor lite högt jag vet inte, men hittade några små snödroppar i gräsmattan! Härligt att våren kommer hit också!
 
 
Lilla uteplatsen fick vara med också! Här sitter jag i detta nu och har det skönt! 

Kommentera

Publiceras ej