Jag befinner mig som jag skrev igår i Åmål hos Davids familj och har naturligtvis lämnat kameran hemma... Så tyvärr blir det ingen bild, har Davids dator också så finns inga gamla på lager heller. 
 
Men men, lite blogg-tips kan man ju alltid lämpa av sig! =) 
Nu kommer de helt utan inbördes ordning, mest för att jag absolut inte kan välja vilken som är absolut bästa för alla är helt fantastiska! 
Men det första tipset faller sig naturligt, det blir ju Kristina som ordnat fotoutmaningen! Bloggen med fantastiska bilder och härliga texter, alltid en källa till inspiration!
En annan blogg som alltid besöks är Matildas med härligt skrivna texter om allt som ingår i hennes vardag med två små barn och plugg. Oerhört bra skriven och underhållande! Sen kikar jag in på kända Moas blogg och följer hennes vardag med små barn och hemskt roliga texter, har läst en gång tidigare för ett par år sedan, men är tillbaka nu och man kan ju helt enkelt inte låta bli att fastna! Dessa två senast nämnda gör ju även en podcast ihop som är super! Finns att lyssna på bådas respektive bloggar eller på iTunes. 
Hittade en blogg via Kristinas utmaning som jag nu följer frekvent, nämligen Annelies! Superfin layout, härliga bilder och super för inspiration! Hon är en rätt nybakad bloggare (som jag visserligen) och är så duktig på det!
 
Ja det var några av de bloggar jag läser och besöker ofta, helst varje dag om möjlighet finns :) Kika in du också!
Sen så ska jag passa på att säga att från och med imorgon kommer mina inlägg för den kommande veckan att vara schemalagda, detta eftersom jag och David har fyllt upp med tågresa och packning imorgon och på måndag så drar vi till London! Så härligt det ska bli! Kanske blir något enstaka inlägg under veckan, men det är inte troligt. Men det kommer komma ett inlägg från fotoutmaningen varje dag i alla fall =)
 

Kommentera

Publiceras ej