Har faktiskt varit en så bra fredag som jag hoppades igår! Speeddatingen kändes jättebra och jag tror att det är flera företag jag vill höra av mig till i nästa vecka! Då hoppas jag att jag kan få till ett lite längre möte så jag kanske kan få berätta mer om den jag är och sånt. Som jag berättade igår så skulle jag ju träffa min brors flickvän och käka lunch med henne. Vi åt på en sushirestaurang i stan och det var superdupertrevligt! Hon är sjukt trevlig och jag tror verkligen att vi kommer att trivas ihop! Nu sitter jag på tåget som ska ta mig till finaste David och jag kan knappt vänta till jag är framme! Imorgon ska vi till Karlstad och hälsa på Davids syster, vilket vi har pratat om i flera veckor så det är också något jag sett fram emot! Men imorgon är det dags och det ska bli superkul och trevligt att få träffas och prata lite. Nej, nu ska jag ägna mig åt tågåkande!!

Kommentera

Publiceras ej