Som rubriken betonar så räknar jag dagarna till den 13 maj! 
Det är inte bara världens finaste pojkväns födelsedag, men det är också dagen som vi ska till London! Oh my, just can't wait! Han har aldrig varit där, det har ju jag, men vi ser fram emot det lika mycket båda två! Ska bli så härligt med en liten semster sådär i vårtider när det hunnit bli lite varmare och shoppa nya kläder till sommaren och bara gå runt i den fantastiska staden! Lite rädd att David inte ska tycka lika mycket om staden som jag gör ;) Men man bara måste älska London, så det blir säkert inga problem :) 
 
Så det är alltså 2 månader och 1 vecka kvar, på ett ungefär ;) Ska bli skönt att få vara bara vi två, strosa omkring och bara njuta av staden och varandra. Mysiga restaurangbesök och förhoppningsvis får vi tur med vädret så vi kan sitta ute i Hyde Park någon dag och sola! 
 
Som den djurmänniska jag är vill jag hemskt gärna besöka Sea Life Aquarium, som ska vara ett av Europas största akvarier. Men vi får se om det blir av :) British Museum hade varit sjukt intressant också! 
Sen så har vi naturligtvis en lååång lista på affärer som vi vill besöka ;) Vi ska ju självklart se till att kolla in alla sevärdheter också, kan ju inte missa Harrods (som är en affär jag vet, men räknas faktiskt som sevärdhet också!) och Big Ben! Vi får ju ta en sväng förbi slottet och Chinatown också. Så det kommer blir jättekul att se allt igen och spännande att visa David allt! 

Kommentera

Publiceras ej