Haft en himla jättebra jul och nyår!
 
Hade lilljul med finaste pojkvännen helgen före julafton, så nu är jag en bortskämd tös som ska på massage när min kurs är över :D Har världens bästa kille <3
 
Sen så var det familj och släkt för hela slanten! På kvällen den 23 hade vi julmiddag hemma tillsammans med min morbror och hans tjej, supertrevligt! 
Julafton spenderades mormor med moster och hennes familj samt morbror och hans tjej. På förmiddagen hälsade vi på hos farmor där farbor med familj och faster med familj träffades och firade jul. Hela dagen var en dag full med stökiga exalterade barn, hungriga vuxna och fantastiska julklappar! 
 
Och nyår sen då! Jisses! Hade fyra underbara tjejer här som gjorde min och Davids kväll/natt alldeles, alldeles underbar! Käkade god middag som jag och David planerat och lagat (med hjälp av mina föräldrar) och sen umgicks vi, lekte roliga partylekar och bara hade det sjukt trevligt och fantastisk. Så tack för det underbara vänner, och för att ni finns!
 
Idag har ägnats åt att plugga och skriva på min tenta/uppsats som ska in i nästa vecka. Blev helt chockad när jag insåg att jag var klar! Bara att lämna in imorgon så slipper jag tänka på det mer! Sen är det dags att ta tag i plugget inför närträffen om två veckor, ska bli kul och intressant. Sista delen i kursen också, känns lite vemodigt. 
Men det är bara att ta tag i jobbsökandet igen till våren!
 

Kommentera

Publiceras ej