DET ÄR BARA 27 DAGAR KVAR!!!
 
För att förklara mig närmare så är det ENDAST 27 dagar kvar till min och Davids efterlängtade Londonresa! Jag kan knappt vänta! 
 
Har blivit mycket roligt att räkna dagarna till denna våren känner jag.
 
1. När jag får veta angående jobbet på IKEA. (Hoppas hoppas hoppas)
2. När David flyttar hem till mig i 5 hela månder för att jobba i Göteborg! (Too good to be true)
3. Londonresan (Obviously)
4. Midsommar! (Av diverse anledningar)
5. Få reslutatet av ansökningarna till HT -13. (Jag vill plugga, typ nu)
 
Ja det var i alla fall en del av sakerna jag räknar ner till! Men mest av allt London, så enkelt är det. Älskar att resa! 
 
Nu när vi ändå diskuterar högskoleansökningarna inför HT -13, jag hoppas så att jag kommer in på mitt förstaval! Vill in på Biblioteksprogrammet på Högskolan i Borås. Sen har jag sökt en del annat, sökte bibliotek i Växjö också i fall att, men även en kurs i Barn- och ungdomslitteratur på distans samt en 2-årig utbildning till butikschef från Högskolan i Skövde, som är på distans på lärcenter i Alingsås. Eller något sånt. Så jag har ju lite valmöjligheter i alla fall vilket känns skönt! 

Kommentera

Publiceras ej