I tisdags var jag på intervju på IKEA i Kållered för sommarjobb och jag kan fortfarande inte fatta att jag faktiskt fick komma dit! Självklart så hoppas jag ju att det ska gå bra och att jag ska få jobba i sommar, men jag är så sjukt glad bara att jag fick komma dit på intervju! Jag var en av de 10% som fixade det till att få träffa dem! Sannslöst!
Men nu är det bara att hoppas och hoppas och hoppas och hoppas...
 
Idag ska jag träffa lillebrors tjej för lunch/middag igen! Tror det blir lika kul och härligt som förra gången. Som sist så ska vi äta sushi, och det ska bli supergott! Sen ska jag vidare till David, för imorgon ska jag unyttja julklappen jag fick av honom. Nämligen en härlig nack- och ryggmassage! Ska bli så skönt! 
Och efter det ska jag klippa mig, så det blir en riktig Erika-dag imorgon. Ska bli härligt!
 
Men men, nu ska jag ta det lite lugnt (mer eller mindre) innan det är dags för promenaden ner till bussen. 
Så ja, tjingeling så länge!

1 kommentarer

Raven

11 Apr 2013 11:45

Klart du kommer få jobbet! Jag tror på dig! :)

Kommentera

Publiceras ej