Jag tänkte gå upp tidigt idag, jag lovar! Men när jag vaknade, före nio faktiskt vilket är bra (!), så oooorkade jag inte gå upp. Drog mig i säkert en halvtimme innan boken på nattduksbordet stirrade klagande på mig vilket tvingade upp mig. Så bara på med gummistövlarna och över till huset för att avlägga morgonens toabesök och fixa havregrynsgröt till frukost. För övrigt, kanske nämt att min familj just flyttat till hus? Mm, just det. Mitt ute i skogen och jag bor i ett iordninggjort rum i ladugården (inte så hemskt som det verkar!) och jag måste med andra ord över gräsplan till huset för att gå på dass. Jättekul regninga mornar...
Sen har jag pluggat, pluggat, pluggat, få se vad mer... Ja just det, pluggat! 
Och nu ska jag fortsätta plugga, har sista delen i Gullivers resor kvar innan streamningen av föreläsningen början klockan ett.
 
Wish me luck!

Kommentera

Publiceras ej