Ja idag har jag varit effektiv! Vaknade halv sju för jag skulle hinna med mamma och pappa när de åkte till jobbet så jag kunde få skjuts ner till bussen. 
Så klockan åtta hämtade jag mitt paket från Adlibris med böcker jag ska läsa till närträffen på universitetet om två veckor. Sen gick jag till biblioteket och lånade lite annan kurslitteratur.
För att sedan dra vidare till Alingsås för att hämta upp mitt nya pass! Lika snygg bild som vanligt... 
Och så tillbaka för att växla pengar, in på Apoteket och SEN träffade jag Veronica :D 
Vi tog oss en snabb macka på Subway innan vi tog bussen till mig och sen promenerade de tre och en halv kilometrarna det är hem till mig :P Hade jättetrevligt som vanligt plus att jag nu har 6 säsonger av How I meet your Mother att titta på :D Jippie!
Men nu ska jag avsluta dagen med att läsa Frankenstein och möjligen äta lite choklad sen ;) 
 
Höst i Alingsås!
 

Kommentera

Publiceras ej