Haft några dagar med full rulle! I torsdags åkte jag till min kille, vilket var efterlängtat! I lördags var det marknad vilket var jättekul, om det inte hade regnat hela jäkla dagen så var inte så många säljare som kom och det var inte så mycket folk heller. Men fick skaffat en S:t Paulia i en jättefin lila färg!
 
Sen har jag mest ägnat tid åt att plugga på till en stor redovisning som vi hade i måndags om författaren Almqvist. Min grupp läste Drottningens juvelsmycke som var helt okej men lite svårbegriplig ibland. Gruppen träffades för första gången på måndag morgon innan redovisningen, vilket gjorde att vi hade två timmar på oss att snacka ihop oss innan vi började klockan elva. Men det gick nog bra ändå hoppas vi :) 
En kul grej med att vara tillbaka i Karlstad var att få träffa Ida igen! Har haft en del kontakt med henne sedan i augusti och trivs verkligen med henne! Även om vi just denna veckan var väldigt stressade över redovisning och tenta... Men vi käkade i alla fall middag ihop på McDonalds i måndags tillsammans med Therese, vilket vart skitkul! 
 
Igår var det dags för föreläsning om realism och lite naturalism vilket var jättekul och intressant! Ville aldrig att föreläsningen skulle ta slut! Kändes lite konstigt men himla kul! Såna stunder man vet att man valt rätt!
Efter föreläsningen som slutade 12 så åkte jag till IKEA med pojken och hans syster som också pluggar och bor i Karlstad. Vi käkade middag i restaurangen där och det var helt enkelt jättekul! Slutade med att vi inte kom hem till min kille förren sex på kvällen!
 
Höstiga Karlstad!!

Kommentera

Publiceras ej