Ärligt talat, må vara så att jag inte är särskilt förtjust i snö (det blir ju alltid slaskigt ändå) men allt detta regn är ju heltokigt! 
Är det alltså meningen att jag ska sitta inne hela hösten med plugg och två överaktiva katter? Katter som just nu demolerar en papperskasse och sig själva tror jag. Tussen växlar lite mellan att attackera syrran, bita i kassen och leka med den roliga giraff-katt-hunden med bjällra. 
 
Hur som helst! Det är trist väder idag igen... Och jag ska (alldeles strax jag lovar) ta tag i plugget inför seminariumet sen. Det är live idag vilket ska bli intressant! Mest för att se om tekniken kommer att fungera... 
 
Så kort och gott, jag vill ha snö! Det blir lite ljusare och vår gräsmatta kommer förhoppningsvis inte att vara som ett träsk!

Kommentera

Publiceras ej