Nu är jag eventuellt tillfrisknad och tillbaka i banorna! Eller ja, jag hostar fortfarande och käkar penicillin till imorgon men va fan, man kan ju få va lite glad! 
Första sjukveckan låg min mor också hemma sjuk, vilket var trevligt sällskap! Även om hon blev bättre ju längre veckan gick medans jag blev sämre... Hade världens finaste pojkvän på besök på helgen som tog hand om mig och tvingade mig att dricka vatten och oroade sig när jag hade hög feber. Mycket uppskattat med lite "Åh-stackars-liten-så-sjuk-jag-måste-ta-hand-om-henne"! 
Jag kanske eventuellt också drog mitt sjuka arsle iväg till Ullared på helgen... Hehehe... Mycket hostande och attacker av "Hjälp jag tror jag svimmar". Men det gick bra till slut!
Sen blev jag så klart sämre igen och min andra sjukvecka fick jag ta mig till läkare... Så sen dess har jag käkat penicillin och shotat hostmedicin. 
Och dessa snart tre veckorna har jag glott sönder Animal Planet! Jag svär, jag kan snart alla reklamerna utantill... De visar ju bara samma hela tiden för deras olika program så är ju inte så svårt... Men i alla fall! 
Nej nu ska jag dra ut min söta lilla rumpa (och resten av kroppen så klart) till vardagsrummet där det är minst 10 grader varmare än i matsalen där jag är nu (har inget internet i vardagsrummet...). Och så ska jag ta eftermiddagens dos penicillin också. 
Tjolahopp!
 
Mitt sällskap i sjukstugan
 
Det har snöat i veckan också!

Kommentera

Publiceras ej