Bestämde mig för att ta sovmorgon idag, SKÖNT! Vaknade till sol, också SKÖNT! Och så skulle jag släppa ut katterna, och kikar ut genom fönstret på dörren.
- VA? Vad är detta?
*Springer och hämtar glasögonen*
- Shiiiit det är frost ute! Jag såg inte fel! 
Så det nästa jag gjorde var ju (så klart) att hämta kameran, som tack och lov var laddad! Att jag bara hade nattlinne och stövlar tänkte jag inte så mycket på.. Förren efter ett par minuter när fotopaniken lagt sig och jag insåg att jag faktiskt frös, att katterna inte fått frukost, och inte jag heller för den delen (vilket jag för övrigt ännu inte fått..). 
Så nu funderar jag på att göra en riktig brakfrukost (slash lunch) och ni får njuta av fina bilder så länge ;)
 
 
 

1 kommentarer

Veronica

15 Oct 2012 23:33

Jättefina bilder Erika! :)

Kommentera

Publiceras ej