Nu ska inte sägas att jag inte älskar min kille, för det gör jag. Men jag är kär i en annan (nu får vi inte ta detta på för stort allvar va!). Jamie Oliver!! 
Jag vet inte vad det är med den mannen och hans matlagningsprogram, men jag är såld! Hans serie "15 minute meals" går på Kanal 7 mån-tors halv åtta, och jag ser som en slav på detta. Vet inte om jag ska ses som ett psykfall men bra är det! Har helt plötsligt fått lust att laga massa mat, till och med grönsaker vill jag ha! Jag som brukar undvika grönsaker i mat i största möjliga mån! 
 
Måste nog skaffa kokboken! Bild: bokia.se

Ett annat program jag börjat titta på är "Say yes to the dress" på TLC. Om en butik i USA som säljer bröllopsklänningar, butiken är 3500kvm och de har runt 1700 klänningar att prova! Helt sjukt... Men otroligt underhållande program!
 
Topp 5; Bra TV-program:
  1. Jamies 15 minute meals
  2. Bygglov
  3. Say yes to the dress
  4. Allt annat med Jamie Oliver som råkar gå på tv
  5. Mia på Grötö

Går ju massa bra på tv nu helt pötsligt efter jul- och nyårstorka i tv-tablån. Vet inte hur man ska hinna med allt!

1 kommentarer

Monika

23 Jan 2013 16:32

Say yes to the dress är ett helt fantastiskt program! Började titta på det nu och I'm in löööööööve ;D

Kommentera

Publiceras ej