Jaha då vart man här igen då :) Bara tredje gången nu haha!
 
Får kanske ha en kort presentation, jag heter Erika och jag bor med min familj (mamma, pappa och lillebror samt två katter) ute i skogen utanför Göteborg. Mina föräldrar köpte huset för två år sedan och nu i augusti (efter omfattande renoveringar) flyttade vi hit :) 
I augusti hämtade vi även våra två katter, två syskon som heter Dammtuss och Smulan. En hona och en hane, min är Tussen och det är min lilla buspojk! 
Jag har en pojkvän (oohh) som bor i Åmål, vi gick gymnasiet ihop och på den vägen är det :) 
Jag är utbildad djurvårdare men nu pluggar jag litteraturvetenskap på distans från Karlstad Universitet. Så fram till januari pluggar jag som en dåre!
 
Det var allt jag hann med för stunden, ska laga mat till min familj samt morbror (som bor i huset bredvid samt är delägare i vårt) så måste hasta iväg till kyckligen som ligger och väntar ;) Och sen ska jag till Åmål för en fin helg med min finaste kille, och kalas för hans syster :)
 
Have a nice weekend!