Är kanske inte helt frisk fortfarande vilket märktes idag då jag totalt gjorde bort mig. Men det ska vi inte prata mer om nu ;)
Men det skedde ändå något positivt (förhoppningsvis kommer det mer om detta om någon månad) vilket jag firade med en ensam lunch på sushirestaurangen :D Mumma! Eller ja, det var jag och Goethes "Den unge Werthers lidanden". Mycket känsloladdad och ledsam bok måste jag säga. 
Sen hemsökte jag min mor på hennes jobb där det blev en del glass (yey glassfabrik!) samt mer av unge herr Werther. Innan vi nästan missade bussen till centrum där vi klarade av veckans matinköp samt mat till min brors 17-årsdag på söndag :D Hela tjocka släkten kommer då!
 
Nu ska jag sova ordentligt så jag kan orka plugga hela långa dagen imorgon! Nattinatt!
 
PandaLanda :D

Kommentera

Publiceras ej