Tillbaka efter helgen xD Världens finaste pojkvän kom i torsdags, då jag överraskande nog hade lagat en middag som gick att äta! Nästa gång blir det kanske lite mer kebabkött i bara... 
Sen lyssnade han på hockeyn (phuu) och jag passade på att läsa i Madame Bovary. Nive kväll ha ;) 
Fredagen och lördagen blev ganska omgående en solig och härlig dag på stan och i butiker! Helmysigt! Fick mig ett fint linne från H&M som är blått med vita rosetter :D REA säger jag bara! Och på kvällen blev det filmmys med cheddarpopcorn!
Och har fått hjälp med storstädning av rummet vilket alltid uppskattas! 
Och igår fyllde min lilla lillebror 17 långa år vilket firades med hela tjocka släkten och några till :P Massa god paj och lasagne (och mammas fantastiska coleslaw!) och glass till efterrätt. Mumma! 
På kvällen var det naturligtvis Solsidan! Men innan dess passade jag på att lära pojken hur man spelar Rayman på PS2. Dock är han nu bättre än mig vilket jag kanske inte hade räknat med xD Fick massa gamla flashbacks från när jag och min barndomskompis Veronica spelade Rayman hemma hos henne! Vilka minnen!
 
Idag har jag pluggat pluggat och pluggat och spelat lite tvspel, tror att killen utvecklat ett litet spelberoende ;) Innan vi värmde upp rester från kalaset och serverade med tända ljus för mina utarbetade föräldrar när de kom hem! 
 
Nu sitter jag ensam med två icketrötta katter och ska snart sova. Är ju dags för en ny pluggdag imorgon...
 
Fruktansvärt dålig bild.. Men visar att jag pluggar i alla fall!

Kommentera

Publiceras ej