Sitter i min säng och stör mig på min sneda hylla... Jag älskar IKEA och deras möbler (vilket man kanske inte missat om man pratat med mig), men Lack-hyllan (ni vet den utan konsoler) är så sned! Okej, man kanske inte ska ställa en massa DVDer på, men vad sjutton! Så nu är den sned och inget jag gör får den rak igen... Nu har jag utrotat mer än halva min DVD-samling så det är kanske liiite lättare för den stackars hyllan i alla fall. 
 
Fick resultatet från tentan igår och jag fixade det! Det trodde jag aldrig! Har visserligen en restuppgift men det tänker jag inte låta förta glädjen!
 
Den närmsta tiden ska jag ägna mig åt Awkward på MTV och eventuellt läsa lite. Min lärare hade visst magsjuka så blir inget seminarium imorgon, vilket är synd men då får vi mer tid i gruppen åt att diskutera samt att vi slipper redovisa! 
 
I am the one and only. Nobody I rather be. I am the one and only. You can't take that away from me.
 

Kommentera

Publiceras ej