Tillbaka hemma efter att ha haft en helg hos finaste pojken där jag slapp tänka alls. SKÖNT!
 
Men nu är jag tillbaka i den kalla verkligheten där mitt Jag måste engagera sig i plugg och massa viktiga saker. Typ betala fakturor från Adlibris och oroa sig tokig. 
Var iväg med min far imorse så jag är lycklig!
Efter mitt uppskattade plugguppehåll efter tentorna är det nu dags att ta tag i nya delkursen, bara halva kursen kvar nu! Känns nästan läskigt hur snabbt tiden gått. Sen i augusti har jag läst en massa bra/mindre bra böcker, lagt mer tid på läsning än någonsin tidigare (och jag läser mycket) samt fått nya vänner!
Ida, jag kommer sakna dig! Vetskapen om att du inte längre kommer att finnas i Karlstad och genomlider samma saker som jag är väldigt tråkig. Men jag hoppas att du kommer att bli lyckligare nu och vi kommer att höras av i alla fall! Du är för bra för att slippa ur mitt nät nu!
 

Kanske kan påpeka att i helgen läste jag den första boken sen i augusti, som jag läste för MIN skull. Inte för kursen eller för att jag måste utan bara för min egen skull, och jag ska säga som det är. DET VAR SÅ JÄKLA SKÖNT!!! 
Å andra sidan hinner jag väl inte med nästa förren i januari när kursen är slut, men det är en annan sak :) Har en känsla av att det kommer roligare och bättre böcker nu den sista halvan, kanske även bättre saker att lära sig :) Som jag förhoppningsvis kommer att förstå också! (Kommer nämligen att förtränga metriken så snart jag har möjlighet). 
 
Nej nu ska jag hjälpa min mor med maten så man kan få middag nån gång. Och har aningen dåligt samvete för att jag glömde börja med den som jag tänkte från början...
 
Lycka till på nya jobbet älskade pappa!
 

Kommentera

Publiceras ej